środa, 11 lipca 2012

Moja storczykowa ferajna :)))

Nie oznacza to,że nie działam obecnie w papierze. Mam kilka rzeczy sfotografowanych (czyli kolejne ślubne kartki :))))   ) , ale jeszcze nie mogę ich pokazać.

Zatem temat zastępczy :))))



Tylko jeden z 7 posiadanych zbojkotował towarzystwo i postanowił nie kwitnąć :))


Miniaturowy falenopsis zakupiony rok temu , zakwitł w tym roku również :



Dominują kolory : biały, różowy ,żółty ..........................

Jak na kwiaty , które słońca wcale nie widzą  wyglądają pięknie prawda ?????

4 komentarze:

  1. są śliczne :)
    u mnie w domu też ich pełno :)
    ja jednak jestem zakochana w tych niebieskich storczykach. nie przeszkadza mi nawet to, że są barwione, wyglądają smerfastycznie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Zawsze z wielką przyjemnością je oglądam, ale temat zastępczy też super :-)))
    Piękne kwitnienia. Widać, że dobrze się nimi opiekujesz :-)
    Zachęcam do powiększania kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz Ty no cudnie kwitną, mój tylko jeden kwitnie wytrwale, reszta poszła w liście i korzenie. Niech Ci rosną tak dalej i cieszą oko, ja jeszcze chwilke na nie popatrzę bo piękne są. Buziole

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach zazdraszczam bo mi jakoś nie udało wystarczająco dobrze zaopiekować się moim storczykiem :(

    Piękna ferajna :)

    OdpowiedzUsuń