piątek, 4 maja 2012

Nietypowa tematycznie

Zostałam poproszona o wykonanie kartki z koniem i oraczem. Kartka schodkowa , gdyż miałam  gotową ,wcześniej zgiętą kartkę  w odwrotną stronę niż te do tej pory wykonywane .

Koń z braku gotowca , został wykonany z tekturki i wytuszowany na brązowo . Wzór konia "wyguglany" z obrazków w internecie , oracz z klipartów . W tle stemple trawy i kwiatki robione korektorem lub dziurkaczem . Całość prezentuje się tak :






                                           Oczywiście wiem,że tak nie wygląda chomąto , ale jakoś łatwiej było mi w ten sposób zaprząc konia ....          


1 komentarz:

  1. Kartka niesamowita - już sama tematyka bardzo oryginalna a jej forma zupełnie mi nie znana. Przejrzałam również pozostałe posty i te komunijne pudełko podbiło moje serce - cudo!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przemiły komentarz oraz udział w Candy:)))

    OdpowiedzUsuń