niedziela, 6 maja 2012

Komunijna dla dziewczynki

Nadal jak większość działam w temacie komunijnym. Tym razem kompilacja dwóch pomysłów, jeśli chodzi o formę kartki.  Wykorzystałam kurs pracowni wycinanki  oraz pomysł Funii z Inspirującego Craftfunu  z  moimi "wtrętami" :



To teraz określę co wzięłam i od kogo . Okienko wewnętrzne czyli taka wnęka została pięknie pokazana w kursie Wycinanki , a wystający dół był pomysłem Funii ( u niej trójkątny ).










Jak ją zapakować.??? Ma ok 1 cm grubości . Albo koperta teczka albo pudełko....wybór należy do mnie.

5 komentarzy:

  1. Piękna (i pomysłowa) kartka! Te koronki dodają jej niezwykłej lekkości!

    Miło mi, że przyłączyłaś się do mojego candy!
    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Bardzo lubię koronki z dziurkaczy te materiałowe też, chociaż rzadko je używam.....jeszcze nadejdzie ich czas :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń