niedziela, 8 stycznia 2012

Kartki dziecięce

Miałam szybkie zamówienie na kartkę dla chłopczyka na roczek i dla dziewczynki, wielbicielki Angeliny baleriny. Nawet nie wiedziałam kim jest ta Angelina , bliższe tematycznie są mi bajki dla chłopców. Ale od czego internet.....

Moja zbliżona wersja myszki Angeliny :


Kartka z dużą ilością różu : tło różowe to marszczona, złocona bibuła, bluzeczka - papier metaliczny prążka, spódniczka- marszczona bibuła , owijano w nie kiedyś bukiety w kwiaciarniach ( chomikowanie to moja specjalność ). Kwiatki to atłasowe aplikacje.


Kartka na roczek :

Wzór auta ( po kilku moich zmianach ) zaczerpnięty został z "Małego artysty ". Tło marszczona , srebrzona bibuła niebieska i zwykła, marszczona  zielona. Kwiaty to atłasowe aplikacje , biedronka i motyle to odbitki stempli.




Koperta na kartkę z autkiem. Motylek welurowy. Te materiałowe aplikacje świetnie przyklejają się do papieru.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz